.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کریمی فیروزجایی؛ دفاع رئیس‌جمهور از کابینه منطقی و معقول بود
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی دفاع رئیس جمهور از کابینه پیشنهادی را منطقی، معقول و مبتنی بر قواعد شناخته‌شده حکمرانی ارزیابی کرد.

به گزارش شمال نیوز، علی کریمی فیروزجایی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره دفاع رئیس جمهور از کابینه پیشنهادی اظهار کرد: سخنان رئیس‌جمهور در صحن علنی مجلس در دفاع از کابینه پیشنهادی اقناعی و اساسی بود.

وی با اشاره به نگاه انتقادی برخی از نمایندگان مجلس به تنی چند از وزیران پیشنهادی، افزود: نگاه نمایندگان به طور عمده در این زمینه غیرسیاسی و از سر دلسوزی و خیرخواهی است.

کریمی‌فیروزجایی ادامه داد: چارچوب همکاری‌های مجلس با دولت مبتنی بر قانون‌گرایی و اصول حکمرانی است.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: توانمندی، تعهد، کارآمدی و برخورداری از روحیه جهادی و انقلابی شاخص‌های کلی نمایندگان در دادن رای اعتماد به کابینه پیشنهادی دولت سیزدهم است.

عضو مجمع نمایندگان مازندران خاطرنشان کرد: در مجموع رئیس جمهور با توجه به شاخص‌های ترسیمی در معرفی وزیران به مجلس نمره قبولی گرفت.

وی در مورد روند بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی در صحن علنی مجلس یاد آور شد: با توجه به روند کنونی مجلس که در دوشیفت کاری فعال است، کار بررسی صلاحیت کابینه دولت سیزدهم چهار روز زمان می‌برد.

کریمی‌فیروزجایی تصریح کرد: رای نیاوردن دو یا سه عضو کابینه به معنای سردی روابط مجلس با دولت نیست بلکه مبنای نمایندگان مسائل تخصصی و حرفه‌ای است.

عضو هیأت رئیسه مجلس در پایان بیان کرد: مجلس یازدهم در هم‌گرایی با دولت جدید برای حل مشکلات و چالش های پیش رو بیشترین هماهنگی و تعامل را خواهد داشت./فارس

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.135 seconds.